About Me

My photo
bubbly, friendly...love peace and nature beauty...

Saturday, 10 September 2011

Tutup buku..Mukabuku



Aku dah deactivate FB sebab rasa mood nak berkomen2 ni hilang masa bulan puasa lepas..

Kalau dikatakan sakit hati, memang dah lama perasaan itu ada. Sementelah aku accept dia sebagai kawan, start dari situ hati ni tak tenang..ahh!

Aku hanya sekadar mampu membaca statusnya, kalau aku komen balik pun dia tak heran..cuma aku cukup rasa terkilan bila status dia tu macam lah dia tu bagus sangat...sedap jer kata bias kat orang tapi dia sendiri perangai gitu.

Gatal jer tangan ni nak taip komen balas balik, tapi aku bukan jenis orang yg suka sakitkan hati orang..aku tak pandai nak balas balik kecuali aku betul2 sentap!marah!

Tapi percayalah, aku takde keberanian..paling tak pun aku tutup fon !

Kemarahan aku pendam jer..aku luahkan pun pada kawan2 yg terdekat..tapi aku tetap tidak bersuara atau luahkan kat FB..watpe!wat orang menyampah adalah (dalam hati) kat luar, komen tunjuk concern tapi sebenarnya tidak atau ada jugak yang ikhlas..(maybe) Tak pun, mungkin dia baca..mungkin?

Apa pun aku appreciate sgt2 pada kenalan2 rapat ku..at least aku ada kamu!

Sekarang ni, aku hanya concentrate pada apa2 yang aku rasa nak buat. Takde lagi nak online 8-10 jam satu hari berladang dan pelbagai..

Adakala aku tengok dvd atau online streaming jer..

Pada keperluan hati, aku menghargai orang yg ikhlas nak berkawan dan berkongsi kasih pada yang sudi. Kalau ada jodoh..adalah..tak kemana..depan mata ja hahaha!

Bahagia yang aku ingin rasa, adalah kebahagiaan yang aku cari...dia, aku lupakan buat seketika...walaupun aku 'terikat bisnes'.. biarlah, business is business, nothing matters!







No comments:

Post a Comment