About Me

My photo
bubbly, friendly...love peace and nature beauty...

Monday, 15 November 2010

Pulau Idaman


Satu lagi tempat kegemaranku...pantai...
Mak cakap, masa kecik2 dulu, kalau aku tak lalu makan, ke pantailah aku di bawanya..Sambil bawa stroler tu, mak aku akan suap nasik..masa tu jugak aku akan senyap (menikmati suasana kot) tak dapat nak upload gambar kat pantai tu, takde scanner lah..
Nak tunjuk muka nyaman kena angin laut hahaha!
Sampai sekarang aku memang suka ke pantai..nak lepak atas batu sambil menikmati desiran ombak...bau air laut..angin yg bertiup..wahhh!!! anak pulau lah katakan...
Bilalah nak pergi pulau yg jauh2 dan cantik macam Pulau Redang, Tioman, Perhentian dan Sipadan? Kos ke sana mengalahkan kos ke Bali lah..mahalnya...
takpe, satu hari insyaAllah...

No comments:

Post a Comment